fredag 12 november 2010


Någon vecka senare än vanligt är kalendern äntligen skickad till tryck. Efter en veckas sol och bad i perfekt solochbad temperatur kommer jag försöka ta tag i hösten, mörkret och tröttheten och upprätta rutin och vardag och fortsätta seriedokumentationen av barnfamiljsprojektet.

2011 kommer förhoppningsvis kännas som allt annat än en repris. Men 2010 har innehållt mycket upprepningar. Men främst är det hösttröttheten och stressintolerans som bidragit till att årets kalender är en "best of" kalender med bilder och texter från de tidigare 5 publicerade kalendrar. Skisserna som var tänkt till årets kalender sparas till nästa år och då ska ja fanimig vara klar med kalendern innan det blir höst!

4 kommentarer:

  1. det var en på altcom som frågade efter din kalender! jag sa att den kommer snart :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Går det att köpa din kalender? En kompis har 2010's kalender och jag gillar din stil! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  3. Hej Elenor! Fint att höra att du gillar kalendern. Nu har den äntligen kommit från tryck och går att beställa direkt från mig eller snart köpas på glassfabriken i Malmö eller Hallongrottan i Stockholm. Det är bara att maila: seramsera@gmail.com och lämna adress så skickar jag kalender och faktura på 120kr inkl frakt.

    SvaraRadera