tisdag 6 februari 2018

Nya prints och gamla





Nu finns det helt nya A3 prints . Det är fyra med dansmotiv med texten "Vi behöver fortsätta göra det som känns viktigt för oss" Jag kallar färgställningarna "Dans" Blå, Röd, Grön, Gul.



Sen är det sex stycken från 2018 års kalender

1:1 I år ska jag förbli den jag alltid varit

1:2 Be någon om hjälp att göra ingenting

1:3 Jag är den som kan göra allt bra. Igen och igen och igen.

1:4 Så vackert att det fula inte får plats

1:5 Vi får bryta ihop, falla isär och byggas upp igen

1:6 Tillför allt jag behöver



Alla dessa är i ganska tjock kartong, lite lyxigt, men svårare att rulla. Men jag har skaffat stora rullar och ska skaffa hårda kuvert så att de kan klara att skickas. De kostar 100 kr/st. Porto och kuvert kommer också ligga på 100 kr. Men i det priset går det att beställa typ hur många prints som helst!!!



De äldre motiven är

2:1 Det är jag som väljer vad som är framgång för mig
2:2 All tid kan vara fri
2:3 Jag gör mig bäst där jag växer
2:4 Jag ska öva tills jag är riktigt bra på att ta ledigt
2:5 Jag har så svårt att komma ihåg att det bara är jag som bestämmer.
2:6  Ordning gör mig lugn och lycklig

2:7 Då jag längtar efter att någon ska vara snäll mot mig, kommer jag ihåg att jag kan vara snäll mot mig
2:8 Förändringar som tidigare verkat obegripliga känns nu självklara

2:9 Om drömmar krockar hittar vi andra vägar att vara nära utan att ge upp oss själva

3:1 Att vänja sig vid känslan
3:2 Jag vill vänja mig vid att säga det jag menar
3:3 Jag har funnits för så många, jag ska finnas här för mig nu.
3:4  Det är värt att ta omvägen som visar en ny väg dit vi egentligen vill.
3:5 Tänk så mycket kärlek och annat onödigt lidande det finns i världen.
3:6 Odla längtan till en annan värld
3:7 Viktiga kontakter är kontakt med det som är viktigt.
3:8 Jag är inte den du vill att jag ska vara, jag är den jag vill vara.

3:9  Vissa dagar är så tråkiga att man får fuska precis som man vill 

3:10 Då jag stryker alla måsten och borden blir det jag verkligen vill göra kvar.

3:11 Jag har tid, jag hinner, det finns ingen verklig orsak att känna stress



Dessa 20 motiv är på ett tunnare A3 papper. Kostar 90 kr/st och jag tror 70 kr att skicka, även där oberoende på hur många.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar